2019. gada oktobris - komercizglītība

31.oktobrī mūsu skolas vidusskolas komercklases skolēni apmeklēja grandiozo izstādi Ķīpsalā: Uzdrīksties-uzvarēt
11. C –komercklases atziņas par iegūtajiem iespaidiem.
No Ievas Vīgantes konferencē guvu atziņas, ka, lai sāktu biznesu nevajag daudz naudas, jo tieši naudas trūkums veicina motivāciju, nauda nav galvenā motivācija, bet gan sasniegt personīgos mērķus.
Nav tādu cilvēku, kam nav uzņēmēja gēni, tos var gūt mācoties un darot. Lai uzsāktu biznesu nevajag akadēmisko grādu, bet vajag IDEJU.
2019. gada septembris - komercizglītība

Septembra mēnesis – starts komercizglītībā.
Pasteidzies jaunā mācību gada pirmais mēnesis, nesot līdzi pirmās aktivitātes komercizglītībā. Aicinām sekot līdzi informācijai un iesaistīties SMU veidošanā, konkursos „Mana vārdnīciņa” un „Biznesa pasakas” un citās aktivitātēs.
18. septembrī mūsu skolā notika JAL organizācijas rīkotais reģionālais seminārs. Piedalījās 150 interesenti no Liepājas skolām. Mūsējos vairākumā pārstāvēja 11. komercklase, jo šogad veido uzņēmumus.
Kalendārs -JAL
Šeit lejupielādējams un apskatāms jaunais JAL kalendārs 2019./2020. mācību gadam.
Apliecinājums
Šī gada Apliecinājums skolai, ka esam Junior Achievement Latvia prakstiskās uzņēmējdarbības izglītības programmas dalībskola.

SMU reģionālie tirdziņi.
SlēptsReģistrēto Skolēnu mācību uzņēmumu skaits šogad pārsniedz 40. Kādēļ paralēli mācībām uzlikt sev papildus slogu? Bet, tā ir vislabākā pieredze uzņēmējspēju attīstīšanā.
Vislieliskāko pieredzi var iegūt, pārdodot savu produktu. Ir 3 līmeņu tirgi un fināls, kuros var piedalīties SMU. Pirmais līmenis ir skolas organizētie tirdziņi, kuros var tirgoties visi SMU. Mums tie bija divi: Ziemassvētku jampadracis un Mīlestības dienas tirgus. Gatavojamies Lieldienu tirgum. Otrā līmeņa tirgi ir reģionālie, kurus rīko reģionu pārstāvji. Ir jāsūta pieteikumi un jāgaida apstiprinājumi dalībai.
Turības mācības Ventspilī 10.c klasei.
SlēptsLietainā janvāra dienā 10.c klase devās uz Ventspili, lai iegūtu jaunas zināšanas mārketinga jomā. Šoreiz seminārs bija par Digitālo mārketingu, kur lektors interesantā veidā pastāstīja, parādīja jau zināmas lietas tās parādot ar piemēriem, gan ne tik zināmas, bet interesantus Digitālā mārketinga trikus. Visa informācija tika pasniegta saistībā ar teoriju. Braucienam pievienojās 11.a klases meitenes, kuras ļoti veiksmīgi bija aizstāvējušas savus SMU.
Pēc semināra tika apmeklēts Ventspils ostas zonā esošais uzņēmums BioVenta, kur tika uzzināts daudz interesanta, gan par ražošanas procesu, gan pašas rūpnīcas darbību, un darbinieku specifikāciju. Tika izrādīts ko un kā iegūst no rapšu sēklām, gan izstāstīts par eksportu un importu. Tagad mēs saprotam no kurienes Ventspilī tik ļoti smaržo pēc cepta popkorna.

