Mērķis: Sniegt metodisku atbalstu DALP 5.vsk. pedagogiem, lai novērstu motivācijas zudumu un izdegšanas riskus.
Pārmaiņas izglītības sistēmā notiek nepārtraukti un skolotājiem ir grūti atrast motivāciju kārtējām pārmaiņām, sevišķi ņemot vērā to, ka iepriekšējās neviens tā īsti nav izvērtējis. Viņu uztverē kaut kas atkal mainās, bet vajadzība pēc tā nav skaidra. Stress, ko rada nemitīgās pārmaiņas, ietekmē skolotāju veselību un darbspējas: skolotāji regulāri slimo, ir ārstējušies pie neirologiem, homeopātiem, apmeklē masāžas u.c., kas tiek apmaksāts no personīgajiem līdzekļiem. Skolotājiem ar 10 un vairāk gadu pieredzi līdz pensijai ir jānostrādā vēl vismaz 20 gadu, viņi arī nevar pārprofilēties, jo paralēli darbam tas nav iespējams laika trūkuma dēļ, bet darbu pamest nevar finansiālu apsvērumu dēļ. Līdz ar to šiem skolotājiem ir jāsniedz atbalsts, jo skolēnam ir nepieciešams pedagogs, kurš ir enerģisks, radošs un spēj iedvesmot.
Mērķis: Jauno skolotāju (zem 10 gadiem darba stāžs) motivēšana un darba pamešanas risku novēršana.
Jauni cilvēki darba tirgū jūtas brīvi. Pētījumi liecina, ka visbiežāk dabu skolā pamet skolotāja ar 5 gadu vai mazāk darba stāžu. To veicina nemitīgs darba apjoma un birokrātiskā sloga pieaugums, profesijas zemais prestižs un atalgojums. Prasību, kādam jābūt pedagogam, kļūst arvien vairāk un ar akadēmiskajām zināšanām vien vairs nepietiek, tāpēc ir jāmācās papildus dažādos kursos vai jāmeklē informācija internetā. Daļa jauno pedagogu tikko ir nodibinājuši ģimenes vai plāno to darīt, tāpēc pedagogiem ir jāsniedz metodisks atbalsts, kā sabalansēt darba un privāto dzīvi, kā "nenest darbu un stresu uz mājām". Šis sevišķi aktuāls ir skolotājām ar maziem bērniem, jo rūpes par bērniem uzliek papildu slogu. Skolotājas grib būt gan labas mammas, gan labas skolotājas.
Mērķis: Papildināt un pilnveidot esošās iestrādes skolā SEM (sociālemocionālā mācīšanās) un APU (atbalsts pozitīvai uzvedībai).
Sociālemocionālā mācīšanās un atbalsts pozitīvai uzvedībai ir divas pieejas, kas tiek īstenotas pozitīvas mācību vides nodrošināšanai. APU jau 8. gadu, SEM tika uzsākta pagājušajā gadā. APU tika izstrādāta Latvijas Universitātē, tomēr pa šiem 8 gadiem skolā ir veikti ievērojami uzlabojumi pašā programmā, tā ir personalizēta, padarot šo programmu sekmīgu un iedarbīgu. Abas pieejas dod skolotājiem efektīvus pozitīvās disciplinēšanas rīkus, ar kuriem tiek nodrošināta kārtība stundās, skolēnu atsaucība un ieinteresētība mācībās, skolēnu motivēšana, tādējādi radot savās stundās un attiecībās ar skolēniem tādu vidi, kas motivē un neļauj izdegt.
Mērķis: Skolas internacionalizācijas procesa turpināšana, veicinot skolotāju bez starptautiskas pieredzes iesaistīšanu starptautiskos projektos.
Sadarbība ar citām izglītības iestādēm starptautiskā mērogā sniedz skolotājiem daudz jaunu iespēju, kas izrauj no rutīnas. Kopš 2017. gada, kad skolotājiem regulāri tiek piedāvāta iespēja doties mobilitātēs, ir palielinājies to skolotāju skaits, kas kopā ar skolēniem piedalās starptautiskos projektos. Lai arī skolēnu sagatavošana un pavadīšana projektos prasa papildu laiku un darbu, iespēja aizbraukt uz ārvalstīm, satikt kolēģus no citām valstīm, apskatīt neredzētas vietas un baudīt citas kultūras mazina stresu un palielina apmierinātību ar darbu. Lai ieguvums no šī mērķa īstenošanas būtu pēc iespējas lielāks, lielākajā daļā mobilitāšu dodies skolotāju pāri - viens pieredzējis skolotājs un viens skolotājs bez pieredzes.