2. maijā 1.-9. klases devās Dabas vērošanas dienas aktivitātēs.
1.-3. klašu skolēni aktīvi pavadīja dienu Piejūras parkā, kur veica dažādas Skolēnu padomes sagatavotas aktivitātes:
- skrējām, vērojām vāveres, sagurām, dziedājām, baudījām līdzpaņemtās uzkodas, spēlējām spēles.
- iepazīti jauni dabas objekti Jūrmalas parkā. Lielisks veids, kā tuvāk iepazīt savus klasesbiedrus.
- baudījām sauli un kopābūšanu.
- mums izdevās gan izdomāt sportistiem saukli, gan vienoties par interesantāko atrakciju bērnu laukumā, gan atrast "Spoku kokā" paslēptos mūzikas instrumentus.
- mēs atradām un nofotografējāmies pie interesanta koka parkā - it kā egle, bet nav egle, izrādās - ĪVE.
- mēs skolēni un skolotāja esam Liepājas vēsturisko vietu izzinātāji, un mēs mīlam savu Latviju, Liepāju, skolu un klasi!
4.-7. un 9. klašu skolēni dienu pavadīja dažādās vietās - pludmalē, Raiņa un Piejūras parkos, pie Liepājas ezera, Zirgu salā un Ziedoņa klasē.
Dienas laikā tika veiktas daudzas aizraujošas aktivitātes, iepazīta dabas daudzveidība:
- meklējām pavasarī ziedošus augus, likām mandalas, spēlējām spēles. Dienas noslēgumā mūs sagaidīja pikniks ar siltu picu!
- bijām ekskursijā Dabas mājā, uzzinājām daudz ko jaunu un arī izmēģinājām paturēt rokā milzu prusakus, makšķerējām zivis, izbaudījām vētru sejā un daudz ko citu. Iepazinām Zirgu salas ziedus, grupās pildījām uzdevumus. Jautri pavadījām kopā laiku - spēlējām bumbu un piknikojām.
- vērojām, spēlējām futbolu, bijām indiāņi, bija forši kopā.
- Raiņa parkā spēlējām spēles, iepazinām un pētījām kokus un ziedus pavasarī, kā arī radījām paši savus fantāziju augus: rektaopus, melaine, alpe, mera, bezdehāls, jarkonis, alfabētpastaigrotaļkoks.
- Raiņa parkā iepazinām dažādus augus, pinām pieneņu vainagus un veidojām video reportāžas par šo parku.
- kopā pētījām ķērpjus uz kokiem un noteicām gaisa kvalitāti šajā teritorijā. Veicām fenoloģiskos novērojumus dabā. Pēc vērojumiem devāmies uz jūrmalu un veidojām dabas mandalas.
- cītīgi pildījām darba lapas un ļoti daudz staigājām. Tagad zinām, kā smaržo ieva, kāds izskatās osis, ka margrietiņa nav mārpuķīte, un tās zilās nav vizbulītes. Cik grezns ir pīlādzis ziedos! Svaigais gaiss nogurdina ļoti ātri.
- iepazina pludmales zonas kāpu augus un noskaidrojām Baltijas jūras iemītniekus. Interesants pētījums bija gliemežvāku čaulu meklēšana un secinājumu izdarīšana par visvairāk sastopamo gliemeņu čaulu liedagā pretī TC Baata. Izveidojām arī skolas logo no dabā pieejamajiem materiāliem.
- DABU VĒROJĀM - jūrmalā. Darbojās pāros, iejutās pētnieku un izzinātāju lomās; radīja mīklas un tās aicināja minēt pārējos klases biedrus. KOPĀ veidoja skolas emblēmu un KOPĀ radīja video.
- tapa arī video, kurā skolēni stāsta par Baltijas jūras rašanos, tās nozīmi, interesantiem vēstures faktiem, min iespējamos uzlabojumus, kādi būtu veicami pludmalē un aizdomājas par cilvēku darbības atstātajām pēdām un to ietekmi uz vidu; izsaka NOVĒLĒJUMUS mūsu jūrai.